Вплив силових характеристик системи підресорювання бойових колісних машин на ефективність ведення вогню з ходу

Автор(и)

  • A. І. Andrukhiv Національний університет «Львівська політехніка», Львів, кандидат технічних наук, Ukraine
  • N. М. Huzyk Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Львів, кандидат фізико-математичних наук, викладач кафедри інженерної механіки, Ukraine
  • R. А. Nanivskyy Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Львів, кандидат технічних наук, старший викладач кафедри інженерної техніки, Ukraine
  • M. B. Sokil Національний університет «Львівська політехніка», Львів, кандидат технічних наук, доцент, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33577/2312-4458.18.2018.3-8

Ключові слова:

система підресорювання, бойова колісна машина, амплітуда, частота коливань

Анотація

Розроблено методику дослідження впливу силових характеристик системи підресорювання бойових колісних машин та поперечні коливання підресореної частини, а відтак — ефективність ведення вогню з ходу із стаціонарно встановленої стрілецької зброї. Показано, що величина розсіювання зумовлена вказаними коливаннями підресореної частини зростає, причому для випадку прогресивної силової характеристики пружних амортизаторів під час руху вздовж шляху із поодинокими нерівностями величина області розсіювання є більшою, ніж для регресивної.

Посилання

Bozhkova L. Influence of the cross-section forced fluctuations of a body on car over turning at an obstacle detour / L. Bozhkova, V. Ryabov, G. Noritsina // Transport business of Russia. – 2009. – № 3. – P. 141-151.

Grubel M.H. Oscillations of the sprung part of wheeled vehicles and its influence on road holding along the curvili-near stretch of a track / M.H. Grubel, M.B. Sokil, R.A. Nanivskyy // Scientific Bulletin of UNFU. – 2014. – Vol. 24.1. – P. 155-162.

Nanivskyy R.A. Motion Stability of Wheeled Vehicles While Driving Along the Curved Parts of Track with the Roughnesses // Scientific Bulletin of UNFU. – 2014. – Vol. 24.11. – P. 192–197.

Soltus A.P. The theory of operational properties of the vehicle: Textbook for universities // A.P. Soltus – K.: Aristey, 2010. – 155 p.

Hrubel M. Influence of characteristics of wheeled vehicle suspensions of its road-holding along curved stretches of trac / M. Hrubel, R. Nanivskyi, M. Sokil // Science & military. – Liptovscy Mikulas, Slovak Republska. – 2014. – Vol. 99. – № 1. – P. 15–19.

Hrechanuk M. Improvement of air spring suspension of semitrailer truck / M. Hrechanuk // Bulletin of the Donetsk academy of automobile transport. – 2011. – V. 4. – P. 48–52.

Sokil B. Own vertical fluctuations of the car body with the nonlinear characteristics of the elastic suspension / B. Sokil, R. Nanivskyy, M. Grubel // Ukrainian Road Vehicle: Research and Production Magazine. – 2013. – № 5 (235). – P. 15–18.

Adaptive suspension: the device, the principle of action: http://www.autoobserver.ru/sistemi-auto/76-adaptivnaya-podveskaustroystvo-i-princip-deystviya-aktivnoypodveski.html.

Wan der Pol. A theory of the amplitude of free and forced triode vibrations / Wan der Pol // Radio Review. – 1920. – № 1. – P. 701-710.

Petrenko V. Artillery shooting / V. Petrenko, V. Zhytnyk, V. Makeev, Yu. Repilo, O. Meschkov – Sumy: Sumy State University, 2012. – 757 p.

Seno P. Probability Theory and Mathematical Statistics: Textbook / P. Seno. – Kyiv: Knowledge, 2007. – 556 p.

Vakhinin O.V. Shortened shooting tables for the 152-mm self-propelled howitzers 2C3. / Vakhinin O.V, Podlesniy O.V. – Lviv: National Academy of Army, 2016. – 115 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-22

Як цитувати

Andrukhiv A. І., Huzyk N. М., Nanivskyy R. А., & Sokil, M. B. (2018). Вплив силових характеристик системи підресорювання бойових колісних машин на ефективність ведення вогню з ходу. Військово-технічний збірник, (18), 3–8. https://doi.org/10.33577/2312-4458.18.2018.3-8

Номер

Розділ

РОЗРОБЛЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОВТ