Проблемні аспекти існуючої системи інженерно-технічного контролю державного кордону України та перспективні шляхи підвищення її ефективності
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.15.2016.8-14Ключові слова:
оперативно-службова діяльність, система інженерно-технічного контролю, ефективність, технічні засоби охорони кордонуАнотація
На основі аналізу нормативно-правових документів, методичних матеріалів Адміністрації Державної прикордонної служби України, наукових праць, оцінки факторів, які визначають результати оперативно-службової діяльності органів і підрозділів охорони державного кордону, оцінено роль інженерно-технічної складової охорони ДКУ, системи інженерно-технічного контролю ДКУ, а також її проблемні аспекти.
Проаналізовано результати залучення проектів міжнародної технічної допомоги (Уряду Сполучених Штатів Америки та Європейського Союзу) Державній прикордонній службі України, а також інтелектуальні спроби вирішення проблемних питань застосування системи інженерно-технічного контролю та оцінено межі відповідних досліджень.
Наведено структуру і склад системи інженерно-технічного контролю сучасної моделі охорони ДКУ.
Здійснено аналіз факторів, які визначають складність функціонування системи інженерно-технічного контролю, та встановлено один з перспективних шляхів підвищення ефективності системи за рахунок комплексування можливостей різних технічних засобів охорони кордону, як елементів системи.Посилання
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 6 травня 2015 року “Про Стратегію національної безпеки України” : Указ Президента України 26.05.2015 № 287/2015.
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 березня 2016 року “Про Концепцію розвитку сектору безпеки і оборони України” : Указ Президента України 14 березня 2016 року № 92/2016.
Про схвалення “Стратегії розвитку Державної прикордонної служби” : розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2015 року № 1189-р.
Про організацію інженерного облаштування державного кордону України у 2016 році: наказ Адміністрації Державної прикордонної служби України від 15 лютого 2015 року № 68 аг.
Огляд стану прикордонної служби за 2014 рік : Адміністрація Державної прикордонної служби України.
Про оголошення та введення в дію рішення Колегії Адміністрації Державної прикордонної служби України від 21 січня 2015 року № 1 :наказ Адміністрації Державної прикордонної служби України від 25 січня 2015 року № 10.
Про оголошення та введення в дію рішення Колегії Адміністрації Державної прикордонної служби України від 9 липня 2015 року № 12 : наказ Адміністрації Державної прикордонної служби України від 16 липня 2015 року № 128.
Про оголошення та введення в дію рішення Колегії Адміністрації Державної прикордонної служби України від 8 жовтня 2015 року № 14 : наказ Адміністрації Державної прикордонної служби України від 12 жовтня 2015 року № 174.
Про оголошення та введення в дію рішення Колегії Адміністрації Державної прикордонної служби України від 27 січня 2016 року № 1 : наказ Адміністрації Державної прикордонної служби України від 2 лютого 2016 року № 16.
Про підсумки роботи із залучення міжнародної технічної допомоги у 2014 році та завдання на 2015 рік : наказ Адміністрації Державної прикордонної служби України від 23 січня 2015 року № 27 аг.
Про підсумки роботи із залучення міжнародної технічної допомоги у 2015 році та завдання на 2016 рік : наказ Адміністрації Державної прикордонної служби України від 31 грудня 2015 року № 636 аг.
Модерні вежі південного рубежу // Прикордонник України. – 2012. – 2 листопада.
Назаренко В. О. Сучасні тенденції інженерно-технічного облаштування державного кордону / В. О. Назаренко, І. І. Балицький // Освітньо-наукове забезпечення діяльності правоохоронних органів і військових формувань України : тези VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Хмельницький, 21 листопада 2014 року). – Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2014. – С. 125 – 126.