DOI: https://doi.org/10.33577/2312-4458.15.2016.42-48

Оцінка впливу нелінійних силових характеристик підвіски на ефективність ведення вогню бойових колісних машин

P. P. Tkachuk, M. H. Hrubel, M. B. Sokil, R. A. Nanivskyi

Анотація


Робота присвячена дослідженню впливу нелінійних силових характеристик підвіски на ефективність ведення вогню бойових колісних машин (БКМ), які експлуатуються в складних умовах руху пересіченою місцевістю. Проведено теоретичний аналіз впливу силових параметрів підвіски БКМ на коливання корпусу з встановленим бойовим модулем. Наведено порівняльну таблицю ефективності ведення вогню із встановленого модуля за лінійної та нелінійної силової характеристики системи підресорення.

Ключові слова


бойова колісна машина; коливання бойового модуля; ефективність ведення вогню

Повний текст:

PDF

Посилання


Ротенберг Р.В. Подвеска автомобиля. – М. : Машиностроение, – 1972. – 392 с.

Войтенко В.А. Математичне моделювання пружної підвіски колісного транспортного засобу / В.А. Войтенко // Автоматизація технологічних і бізнес-процесів. – 2012. – № 11, 12. – С. 29–34.

Мельников А.А. Теория автомобиля. Колебания и плавность хода: учеб. пособие / А.А. Мельников. – Нижний Новгород: Нижненовгородский гос. техн. ун-т, 1998. – 112 с.

Сокіл Б.І. Власні вертикальні коливання корпусу автомобіля з урахуванням нелінійних характеристик пружної підвіски / Б.І. Сокіл, Р.А. Нанівський, М.Г. Грубель // Автошляховик України: науково-виробничий журнал. – 2013. – № 5 (235). – С. 15–18.

Hrubel M. Influence of characteristics of wheeled vehicle suspensions of its road-holding along curved stretches of track / M. Hrubel, R. Nanivskyi, M. Sokil // Science & militariy. – Liptovscy Mikulas, Slovak Republska, 2014. – Vol. 9. – № 1. – P. 15–19.

Яценко Н.Н. Плавность хода грузовых автомобилей / Н.Н. Яценко, О.К. Прутчиков. – М.: Машиностроение, 1969. – 219 с.

Wan der Pol. A theory of the amplitude of free and forced triode vibrations / Wan der Pol // Radio Review. – 1920. – № 1. – P. 701-710.

Грубель М.Г. Резонансні коливання підресореної частини колісних транспортних засобів під час руху вздовж впорядкованої системи нерівностей / М.Г. Грубель, Р.А. Нанівський, М.Б. Сокіл // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – Вінниця, 2015. – № 1 (118). – С. 155-161.

Сеник П.М. Про Ateb-функцiї / П.М. Сеник // Доп. АН УРСР. – 1968. – № 1. – С. 23-26.




Copyright (c) 2019 P. P. Tkachuk, M. H. Hrubel, M. B. Sokil, R. A. Nanivskyi

ISSN: 2312-4458 © Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, 2009-2019.