Оцінка впливу нелінійних силових характеристик підвіски на ефективність ведення вогню бойових колісних машин

Автор(и)

  • P. P. Tkachuk Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Львів, доктор історичних наук, професор, начальник Академії, Україна
  • M. H. Hrubel Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Львів, кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобілів та автомобільного господарства загальновійськового факультету, Україна
  • M. B. Sokil Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Львів, кандидат технічних наук, доцент кафедри інженерної механіки, Україна
  • R. A. Nanivskyi Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Львів, старший викладач кафедри, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33577/2312-4458.15.2016.42-48

Ключові слова:

бойова колісна машина, коливання бойового модуля, ефективність ведення вогню

Анотація

Робота присвячена дослідженню впливу нелінійних силових характеристик підвіски на ефективність ведення вогню бойових колісних машин (БКМ), які експлуатуються в складних умовах руху пересіченою місцевістю. Проведено теоретичний аналіз впливу силових параметрів підвіски БКМ на коливання корпусу з встановленим бойовим модулем. Наведено порівняльну таблицю ефективності ведення вогню із встановленого модуля за лінійної та нелінійної силової характеристики системи підресорення.

Посилання

Ротенберг Р.В. Подвеска автомобиля. – М. : Машиностроение, – 1972. – 392 с.

Войтенко В.А. Математичне моделювання пружної підвіски колісного транспортного засобу / В.А. Войтенко // Автоматизація технологічних і бізнес-процесів. – 2012. – № 11, 12. – С. 29–34.

Мельников А.А. Теория автомобиля. Колебания и плавность хода: учеб. пособие / А.А. Мельников. – Нижний Новгород: Нижненовгородский гос. техн. ун-т, 1998. – 112 с.

Сокіл Б.І. Власні вертикальні коливання корпусу автомобіля з урахуванням нелінійних характеристик пружної підвіски / Б.І. Сокіл, Р.А. Нанівський, М.Г. Грубель // Автошляховик України: науково-виробничий журнал. – 2013. – № 5 (235). – С. 15–18.

Hrubel M. Influence of characteristics of wheeled vehicle suspensions of its road-holding along curved stretches of track / M. Hrubel, R. Nanivskyi, M. Sokil // Science & militariy. – Liptovscy Mikulas, Slovak Republska, 2014. – Vol. 9. – № 1. – P. 15–19.

Яценко Н.Н. Плавность хода грузовых автомобилей / Н.Н. Яценко, О.К. Прутчиков. – М.: Машиностроение, 1969. – 219 с.

Wan der Pol. A theory of the amplitude of free and forced triode vibrations / Wan der Pol // Radio Review. – 1920. – № 1. – P. 701-710.

Грубель М.Г. Резонансні коливання підресореної частини колісних транспортних засобів під час руху вздовж впорядкованої системи нерівностей / М.Г. Грубель, Р.А. Нанівський, М.Б. Сокіл // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – Вінниця, 2015. – № 1 (118). – С. 155-161.

Сеник П.М. Про Ateb-функцiї / П.М. Сеник // Доп. АН УРСР. – 1968. – № 1. – С. 23-26.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-09

Як цитувати

Tkachuk, P. P., Hrubel, M. H., Sokil, M. B., & Nanivskyi, R. A. (2016). Оцінка впливу нелінійних силових характеристик підвіски на ефективність ведення вогню бойових колісних машин. Військово-технічний збірник, (15), 42–48. https://doi.org/10.33577/2312-4458.15.2016.42-48

Номер

Розділ

РОЗРОБЛЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОВТ