Вплив характеристик амортизаторів на нелінійні вертикальні коливання корпусу гусеничних транспортних засобів
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.5.2011.79-82Ключові слова:
гусеничний транспортний засіб, система підресорювання, рівняння руху, амплітуда коливаньАнотація
Отримано у параметризованій формі співвідношення, які описують амплітудно-частотну характеристику вертикальних коливань корпуса гусеничних транспортних засобів. Проведено дослідження впливу різних моделей сил опору амортизаторів та пружних елементів на нелінійні коливання корпуса.Посилання
Ротенберг Р.В. Подвеска автомобиля / Р.В. Ротенберг. – М. : Машиностроение, 1972. – 392 с.
Антонов А.С. Армейские гусеничные машины. Часть первая. / А.С. Антонов, М.М. Запрягаев, В.П. Хавханов. – М.: Воениздат. – 1973. – 328 с.
Вонг Дж. Теория наземных транспортных средств / Дж. Вонг. – М.: Машиностроение,– 1982.– 284с.
Яценко Н.Н. Плавность хода грузовых автомобилей / Н.Н. Яценко, О.К. Прутчиков. – М.: Машиностроение, 1969. – 219 с.
Житенко О.В. Сучасний стан дослідження коливань та плавності ходу колісних транспортних засобів / О.В. Житенко. Наук. Вісник НЛТУ України: зб. техн. праць. – 2008. – Вип. 18.10. – С. 103-107.
Яценко Н.Н. Колебания подвески с учетом поглощающей способности шин / Н.Н. Яценко, Г.Н. Канадзе, С.П. Рыков // Автомобильная пром-сть. – 1977. – № 6. – С. 15-18.
Величко Л.Д. Вплив характеристик підвіски на динаміку гусеничних транспортних засобів / Л.Д. Величко, Ю.А. Чаган. – Матеріали одинадцятої Міжнародної Промислової конференції «Эффективность реализации научного, ресурсного и промышленного потенциала в современных условиях». – Київ, 2011.– С. 259-260.
Дущенко В.В. Исследование возможностей повышения плавности хода модернизированной транспортной гусеничной машины на основе использования серийных узлов подвески / В.В. Дущенко, С.Н. Воронцов, И.В. Мусницкая. Механіка та машинобудування. – 1998. – № 1. – С. 83-88.
Дмитриев А.А. Теория и расчет нелинейных систем подрессоривания гусеничних машин / А.А. Дмитриев, В.А. Чобиток, А.В. Тельминов. – М.: Машиностроение. 1976.– 208 с.
Платонов В.Ф. Многоцелевые гусеничные шасси / В.Ф. Платонов, В.С. Кожевников, В.А. Коробкин, С.В. Платонов. – М.: Машиностроение, 1998. – 342 с.
Волосников С.А. Анализ конструкций торсионных подвесок отечественных и зарубежных танков / С.А. Волосников // Вестник НТИ «ХПИ». – 2003.– №28.– С. 19-23.
Величко Л.Д. Динаміка гусеничних транспортних засобів по пересіченій місцевості / Л.Д. Величко, Ю.А. Чаган // Лісове господарство, лісова, паперова і деревообробна промисловість. – Львів: УДЛТУ. – 2011.– Вип. 21.4. – С. 334-342.
Прутчиков О.К. Эксплуатационные требования к плавности хода автомобилей / О.К. Прутчиков // Автомобильная промышленность – 1965. – № 2.
Neyfoh, Hasan Ali. Perturbatuon Metods. – New Yorceto: John Wiley Sons/- 1972/- 425 p.
Сеник П. М. Про Ateb-функцiї // Доп. АН УРСР.– 1968.– №1. – С. 23-26.
Rosenberg R.M. Normal models of nonlinear dual – Mode Systems // J. of Appl. Mech. June 1960. – P. 263-268.