Модель комплексного інформаційно-навчального середовища підготовки офіцерів у Академії сухопутних військ
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.5.2011.149-154Ключові слова:
інформаційно-навчальне середовище, нечітке лінійне програмування, оптимізація витрат, перспективні моделі навчанняАнотація
Виконаний аналіз засобів організації електронного навчання та узагальнення практичних аспектів впровадження електронного навчання (е-Learnіng). Сформована концепція та наведена модель комплексного інформаційно-навчального середовища. Показані переваги та особливості функціонування обраної моделі.
Посилання
Національна доктрина розвитку освіти. Затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 р., № 347/2002 // Професійно-технічна освіта. – 2002. – № 3. – С. 2–8.
Нещадим М.І. Військова освіта в Україні: історія, теорія, методологія, практика: Монографія – К.: ВПЦ «Київський університет», 2003. – 852 с.
Герасимов Б.М. Проектування та застосування експертно-навчальних систем: Монографія / Б.М. Герасимов, О.Г. Оксінюк, С.А. Шворов. – К.: Вид-во Європ. Ун-ту, 2008.– 263 с.
Титенко С. В. Науковий звіт за темою «Моделі і інформаційні технології керування Web-контентом систем безперервного навчання» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.setlab.net/downloads/SETLaboratoryReport2009.pdf.
Штовба С.Д. «Проектирование нечетких систем средствами MATLAB»– М.: Горячая линия – Телеком, 2007. – 288 с.