Аналіз паливної ощадливості повноприводного вантажного автомобіля в залежності від умов руху
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.4.2011.159-163Ключові слова:
паливна ощадливість, умови руху, вантажні автомобіліАнотація
В статті проведений аналіз витрат палива повноприводними вантажними автомобілями в залежності від умов руху. За допомогою методики багатофакторного планування експерименту та використання поліноміальних моделей була сформована матриця досліджень, в якій закладено реальні умови руху. Регресійне рівняння нелінійного опису досліджуваних процесів дозволило побудувати паливно-швидкісну характеристику сталого руху автомобіля та здійснити порівняльну оцінку діапазону лінійних витрат палива автомобіля КамАЗ–4310 на різних типах доріг.Посилання
Норми витрат пального, масел, мастил і спеціальних рідин при експлуатації, ремонті та консервації військової техніки й озброєння Збройних Сил України: зб. нормат. док. – К.: Варта, 1999. - 272 с. – (Нормативні директивні правові документи).
Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті. 2 редакція: зб. нормат. док. – К.: ДП „Державтотранс НДІ проект”, 2004. – 72 с. - (Нормативні директивні правові документи).
Говорущенко Н. Я. Автомобильное топливо… Как его экономить? / Н. Я. Говорущенко. – Харьков: Вища школа, 1973. – 143 с.
Грубель М. Г. Багатофакторне нормування витрат палива повноприводних автомобілів / М.Г. Грубель // Системи озброєння і військова техніка. – 2007. – № 3(11). – С. 21- 24.
Крайник Л.В. Диференційоване нормування витрат палива вантажних автомобілів / Л.В. Крайник, М. Г. Грубель // Вісник Донецького інституту автомобільного транспорту. – 2007. – № 3. – С. 19-24.
Теслюк Б. І. Багатофакторна оцінка паливної економічності автомобілів у взаємозв’язку з умовами руху / Б. І. Теслюк, А. П. Токарь, М. Г. Грубель // Автотехніка, автобуси, вантажівки. - 2007. - №1. - С. 37-43.