Методика компенсації дрейфу нуля і моделювання шумів мікромеханічного гіроскопа інерціального вимірювального блоку

Автор(и)

  • S. N. Belyaev Національний технічний університет «ХПІ», Харків, викладач кафедри, Україна
  • A. E. Istomin Національний технічний університет «ХПІ», Харків, кандидат технічних наук, доцент кафедри, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33577/2312-4458.3.2010.48-51

Ключові слова:

безплатформенна інерціальна система, мікромеханічний гіроскоп, дрейф нуля, формуючий фільтр

Анотація

У статті наводиться методика компенсації дрейфу нуля сигналу мікромеханічного гіроскопа, а також отримана авторегресійна модель шумів вимірювань датчика ADIS 16250.

Посилання

Александров Е. Е. Управление электроприводом наведения основного вооружения легкобронированной боевой машины / Е. Е. Александров, С. Н. Беляев, В. А. Кононенко // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». – Харків: НТУ «ХПІ», 2008. – № 30. – С. 117–119.

Беляев С. Н. Моделирование работы стабилизатора вооружения легкобронированной боевой машины, построенного на основе бесплатформенной инерциальной системы / С. Н. Беляев // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». – Харків: НТУ «ХПІ», 2008. – № 46. – С. 40–45.

http://www.analog.com.

http://www.freescale.com.

Xiaoping Yun, Mariano Lizarraga, Eric R. Bachmann and Robert B. McGhee, “An Improved Quaternion-Based Kalman Filter for Real-Time Tracking of Rigid Body Orientation,” Proceedings of 2003 IEEE/RSJ International Conference on Intelligent Robots and Systems, pp. 1074-1079, Las Vegas, NV, October 2003.

Сергиенко А. Б. Цифровая обработка сигналов. – СПб: Питер, 2002. – 608 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-06-07

Як цитувати

Belyaev, S. N., & Istomin, A. E. (2010). Методика компенсації дрейфу нуля і моделювання шумів мікромеханічного гіроскопа інерціального вимірювального блоку. Військово-технічний збірник, (3), 48–51. https://doi.org/10.33577/2312-4458.3.2010.48-51

Номер

Розділ

РОЗРОБЛЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ ОВТ