Підвищення стійкості армійських автомобілів вдосконаленою системою регулювання тиску повітря в шинах
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.1.2009.46-50Ключові слова:
армійський автомобіль, поздовжня і поперечна стійкість, система регулювання тиску повітря в шинахАнотація
У статті розглянуто питання поперечної та поздовжньої стійкості руху автомобіля і методи її покращення за допомогою вдосконалених способів і системи регулювання тиску повітря в шинах.Посилання
Антонов Д. А. Теория устойчивости движения многоосных автомобилей / Д. А. Антонов. – М.: Машиностроение, 1984. – 216 с.
Литвинов А. С., Фаробин Я. Е. Автомобиль: теория эксплуатационных свойств / А. С. Литвинов, Я. Е. Фаробин. – М.: Машиностроение, 1989.– 240 с.
Антонов Д. А. Расчет устойчивости движения многоосных автомобилей / Д. А. Антонов. – М.: Машиностроение, 1984. – 164 с.
Аксенов П. В. Многоосные автомобили / П.В. Аксенов. – М.: Машиностроение, 1976. – 535 с.
Динамика системы: Дорога–шина–автомобиль / Под общ. ред. А. А. Хачатурова. – М.: Машиностроение, 1976. – 535 с.
Армейские автомобили / [Антонов А. С., Кононович Ю. А., Магидович Е. И. и др.]. – М.: Воениздат, 1970. – 523 с.
http://autosport.nsys.by/content/view/42/28/.
Декл. пат. № 56000А МК В60С23/00. Спосіб регулювання тиску повітря в шинах транспортних засобів і система для його здійснення / Козлинський М. П., Мальнов С. І., Костюк В. В., Гутий А. В., Хитренко Я. В. – Заявл. 15.04.2003; Опубл. 15.04.2003, Бюл. №4, – 2 с.: кресл.