Особливості методики підготовки водія автомобіля з використанням сучасних технологій моделювання з урахуванням його психофізіологічних якостей
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.8.2013.107-112Ключові слова:
навчально-тренувальні засоби, психофізіологічні якості, тренажерні системи, тренажерні технологіїАнотація
У статті розглянуто проблемні питання щодо особливостей методики підготовки водія автомобіля з використанням сучасних технологій моделювання та урахуванням його психофізіологічних якостей.Посилання
Гринченко С. Создатели виртуальности. / С.Гринченко // Defense express – 2010 р. – С. 34-38.
Луханін М. Сучасні навчально-тренувальні засоби / М. Луханін // Матеріали доповідей засідання круглого столу Центру дослідження армії, конверсії та роззброєння. – С. 36-37.
Матвієвський О. Спроможність тренажерних засобів забезпечити бойову підготовку сухопутних військ / О. Матвієвський // Матеріали доповідей засідання круглого столу Центру дослідження армії, конверсії та роззброєння. – С. 47-49.
Матвієвський О. Методичний підхід до обґрунтування характеристик тренажерних засобів і систем / О. Матвієвський // Наука і оборона – 2005. – С. 58-62.
Підсумки виконання планів і шляхи підвищення ефективності підготовки військ в умовах ресурсних обмежень // Щорічник «Біла книга». 2006. Оборонна політика України // МО України. Київ.– 2007.– С. 27-29.
Руснак І. Проблеми модернізації та створення тренажерно-моделювальних комплексів./ І.Руснак // Наука і оборона. – 2002 .– С. 32-34.
Огарко К., Циганков Е. Екзаменує дорога / К. Огарко, Е. Циганков. – К.: Арій, 2009. – С. 50-51.
Тимовський А. Безпека дорожнього руху. / А. Тимовський. – К.: Арій, 2010. – С. 38-45.
Голосай А. Основи керування автомобілем / А. Голосай. – К.: Арій, 2012. – С. 8-15.