Обґрунтування вимог до точності цілевказівки та автономних систем навігації високоточних засобів вогневого ураження, що використовуються в складній метеорологічній та завадовій обстановці
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.7.2012.3-7Ключові слова:
система навігації, літальний апаратАнотація
У статті на прикладі двох типових конструкцій літальних апаратів досліджуються можливі радіуси зон маневрування, що виконуються з метою компенсації погрішностей автономних систем навігації та цілевказівки в складній метеорологічній і завадовій обстановці. Наведені оцінки максимально можливих радіусів маневрів з компенсації сумарної похибки точності виведення та похибки цілевказівки. Зроблені висновки про необхідність управління швидкістю входу ЛА в маневр, обґрунтовані можливі вимоги до автономної системи навігації та точності цілевказівки.Посилання
Основы теории управления высокоточных ракетных комплексов Сухопутных войск / Б.Г. Гурский, М.А. Лющанов, Э.П. Спирин; Под ред. В.Л. Солунина. – М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2001. – 328 с.
Куркоткин В.И., Стерлигов В.Л. Самонаведение ракет. – М.: Воениздат, 1963. – 92 с.
Агафонов Ю.Н., Осипов Ю.М., Ткаченко Ю.А. Возможности маневрирования боевых частей на конечном участке траектории полёта // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. – Харків, 2010, вип. 3(25). – С. 150 – 151.
Агафонов Ю.Н., Ткаченко Ю.А. Оценка влияния метеорологических условий на возможность использования оптических датчиков в системах навигации летательных аппаратов // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України / Науково-технічний журнал. – Харьков: ХУПС, 2011. – С. 136 – 140.
Агафонов Ю.Н., Осипов Ю.М., Ткаченко Ю.А. Оценка возможностей компенсации навигационных ошибок движения летательных аппаратов, оснащенных системами самонаведения // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. – Х.: ХУПС. 2011. – Вип. 1(27). – С. 28 – 31.