Особливості побудови підсистеми визначення шляху та експериментальні дослідження її складових частин
DOI:
https://doi.org/10.33577/2312-4458.1.2009.30-35Ключові слова:
супутникова радіонавігаційна система, інерційна навігація, доплерівський вимірювачАнотація
У статті розглянуто особливості побудови підсистеми визначення шляху (ПВШ) і доплерівського вимірювача параметрів руху (ДВ). Наведені експериментальні дослідження ДВ.
Посилання
Петров Н. Н. Системы и комплексы технических средств местоопределения подвижных объектов / Н. Н. Петров // Специальная техника. – 1998. – №3.
Бударецкий Ю. И. Автономный допплеровский радиолокационный измеритель параметров движения наземных транспортных средств / [Ю. И. Бударецкий, А. Н. Зубков, В. П. Ковалев, С. Н. Непорада] // СВЧ-техника и телекоммуникационные технологии: Труды 12-й Крымской междунар. конф. – Севастополь, 2002 – С. 713-715.
Крайник Л. В. Автоматизований вимірювальний комплекс для досліджень паливно-швидкісних характеристик АТЗ на різних типах доріг / [Л. В. Крайник, Ю. І. Бударецький, Я. Ф. Митник, М. Г. Грубель] // Вестник ХНАДУ. – 2007. – №38. – С. 318-320.
Ткачук П. П. Дорожні випробування і оцінка паливної економічності повноприводних автомобілів на різних типах доріг / [П. П. Ткачук, М. Г. Грубель, Л.В. Крайник, Ю. І. Бударецький] // Автошляховик України. – 2007. – № 5. – С. 12-15.
Бударецький Ю.І. Особливості побудови ППМ автоматизованого контрольно-випробувального комплексу ДТЗ / Ю. І. Бударецький, М. Г. Грубель, М. О. Наумець // Вісник Донецького інституту автомобільного транспорту. – 2008. – № 2. – С. 4-12.