Збільшення кутів підйому вантажів у вібраційному транспортері з електромагнітним приводом

Автор(и)

  • I. Y. Vrublevskyi Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, (м. Львів), доцент кафедри інженерної механіки (озброєння і техніки інженерних військ), Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5954-7754

DOI:

https://doi.org/10.33577/2312-4458.22.2020.48-52

Ключові слова:

вібраційний транспортер, електромагнітний привод, кут підйому вантажу

Анотація

Розглянуто конструкцію двомасового вібраційного транспортера з незалежними електромагнітними віброзбуджу­вачами поздовжніх і нормальних коливань робочого органу і пружною системою у вигляді ґратчастих пружин, призна­ченого для автоматизації переміщення різноманітних вантажів, зокрема масивних або крихких, на військових підпри­ємствах та складах. Плоскі ґратчасті пружини розташовані горизонтально і кріпляться своїми кінцями до кронштей­нів робочого органу і реактивного каркаса за допомогою болтового з’єднання через прокладки, що дозволяють міняти робочу довжину пружин. При цьому змінюється власна частота нормальних коливань, в той час як власна частота поздовжніх коливань не міняється, що дає можливість роботи віброзбуджувача поздовжніх коливань у білярезонансномурежимі для підтримання великої амплітуди коливань, а відповідно, і високої швидкості транспортування. Електромагніт­ний віброзбуджувач нормальних коливань, який працює у дорезонансному режимі (коли частота власних коливань суттєво більша за частоту коливань привода), дозволяє реалізувати оптимальні за швидкістю бігармонічні нормальні коливання робочого органу при певному значенні власної частоти, яка залежить від кута нахилу транспортної площини до горизонту. На кронштейнах робочого органу і реактивного каркаса нанесені мітки, що відповідають певним значенням параметра кута нахилу – відношенню тангенса кута нахилу до коефіцієнта тертя ковзання вантажу, напроти яких повинні встановлюватися прокладки кріплення пружин при зміні кута нахилу. Діапазон міток від 0 (при горизонтальному транспортуванні) до 0.9 (при максимальному куті, при якому можливе транспортування вгору). При зміні кута нахилу необхідно порахувати значення параметра кута нахилу та встановити кінці прокладок напроти відповідних міток. Для збереження симетрії пружної системи необхідно всі прокладки встановлювати напроти однакових міток. Представлений вібраційний транспортер дозволяє без ускладнення конструкції суттєво підвищити швидкість транспортування масивних вантажів та збільшити кути їх підйому при транспортуванні вгору.

Посилання

Vibrations in Technics: Reference Book, Vol. 4. Vibration Processes and Machines / Ed. by E.E. Lavendel - Moscow: Mechanical Engineering – 1981.

Vrublevskyi I. Development and Research of Vibratory Devices, Organizing the Working Environment of Robotic Systems. Abstract of the candidate of technical science thesis. – Kaunas: KPI – 1986.

Patent № 1320135 USSR. B 65 G 27/08. Vibratory Conveyor / I. Vrublevskyi – Bulletin of Inventions - №24, 1987.

Patent № 133330 Ukraine. B 65 G 27/00. Method of Vibratory Conveying / I. Vrublevskyi – Bulletin of Inventions - №6, 2019.

Patent № 1033393 USSR. B 65 G 27/08. Vibratory Conveyor / V. Povidaylo – Bulletin of Inventions - №29, 1983.

Vrublevskyi I. Investigation of Electromagnetic Drive of Vibratory Conveyor in Pre-resonant mode // Military Technical Journal. No. 17 – Lviv: Hetman Petro Sahaidachnyi National Army Academy. – 2017, p. 9-14. DOI: https://doi.org/10.33577/2312-4458.17.2017.9-14

Povidaylo V., Vrublevskyi I. Calculation of Spring System of Two-mass Vibratory Conveyor with Independent Horizontal and Vertical Oscillations. – Lviv: Journal of Lviv Polytechnic Institute. No. 199 – 1985, p. 68-71.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-20

Як цитувати

Vrublevskyi, I. Y. (2020). Збільшення кутів підйому вантажів у вібраційному транспортері з електромагнітним приводом. Військово-технічний збірник, (22), 48–52. https://doi.org/10.33577/2312-4458.22.2020.48-52

Номер

Розділ

ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ОВТ